DIABETES IN DER SCHULE Eine Kampagne zur Aufklärung von Lehrkörpern und Erziehern über den Umgang mit Diabetes bei Kindern

DIABETES IN DER SCHULE. Eine Kampagne zur Aufklärung von Lehrkörpern und Erziehern über den Umgang mit Diabetes bei Kindern. Diabetes in der Schule. Zielsetzung des Projektes Diabetes in der Schule. Das Projekt Diabetes in der Schule möchte Lehrer und Betreuer gezielt über die Erkrankung Diabetes bei Kindern umfassend informieren. Ziel der Fortbildung ist es, Unsicherheit und Ängste im Umgang mit an Diabetes erkrankten Kindern zu nehmen. Die Teilnehmer lernen, wann Blutzuckerwerte zu kontrollieren sin.

OVERVIEW

The website diabetes-schule.de presently has a traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have downloaded ten pages within the web site diabetes-schule.de and found one website referring to diabetes-schule.de. We were able to precure one social communication sites possessed by diabetes-schule.de.

DIABETES-SCHULE.DE TRAFFIC

The website diabetes-schule.de is seeing varying quantities of traffic through the year.
Traffic for diabetes-schule.de

Traffic ranking (by month) for diabetes-schule.de

Traffic ranking by day of the week for diabetes-schule.de

LINKS TO DIABETES-SCHULE.DE

Deutsche Diabetes-Hilfe - Menschen mit Diabetes Landesverband Mitteldeutschland Landesverband Mitteldeutschland

Deutsche Diabetes-Hilfe - Menschen mit Diabetes Landesverband Mitteldeutschland. Paul-Langerhans-Institut an der Technischen Universität Dresden. Ambulante diabetologische Einrichtungen in Mitteldeutschland. Stationäre diabetologische Einrichtungen in Mitteldeutschland. Eintragung des DDH-M - Landesverbandes Mitteldeutschland in das Vereinsregister.

WHAT DOES DIABETES-SCHULE.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of diabetes-schule.de Mobile Screenshot of diabetes-schule.de Tablet Screenshot of diabetes-schule.de

DIABETES-SCHULE.DE SERVER

I revealed that the main page on diabetes-schule.de took one thousand eight hundred and eighty-eight milliseconds to download. I identified a SSL certificate, so in conclusion we consider diabetes-schule.de secure.
85.119.155.21

We identified that diabetes-schule.de is weilding the Apache server.

SITE TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website had the following on the homepage, "Eine Kampagne zur Aufklärung von Lehrkörpern und Erziehern über den Umgang mit Diabetes bei Kindern." I analyzed that the web site said " Zielsetzung des Projektes Diabetes in der Schule." They also stated " Das Projekt Diabetes in der Schule möchte Lehrer und Betreuer gezielt über die Erkrankung Diabetes bei Kindern umfassend informieren. Ziel der Fortbildung ist es, Unsicherheit und Ängste im Umgang mit an Diabetes erkrankten Kindern zu nehmen. Die Teilnehmer lernen, wann Blutzuckerwerte zu kontrollieren sin."

SEE OTHER BUSINESSES

R00ck-Styl3s blog - R00ck-Styl3 - Skyrock.com

Mon blog mais ais mon Style ma musique. Please enter the sequence of characters in the field below.

Angel-Fiction12s blog - Blog de Angel-Fiction12 - Skyrock.com

Cest le blog de ma fiction Angel base sur les one direction et little mix. Please enter the sequence of characters in the field below. Perrie edwards 20 ans copine de zayn mali.

armadillomuffin Emily - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 10 Years. This is the place where you can personalize your profile! Wallpa.

laraisondemonsourirs blog - Blog de laraisondemonsourir - Skyrock.com

La fiiLL Quii Prend toute la place devant. Ben c moi! Mdrr rien du tout! .

calimero120766s blog - c est vraiment trop injuste - Skyrock.com

Subscribe to my blog! Telephone Sur la route. Add this video to my blog. Please enter the sequence of characters in the field below. Stand By Me Playing For Change Song Around the World.